Van más megoldás!

zárzorro, zárzorro Budapest, zárkódolás, zárkódolás BudapestEgyik régi ügyfelünk történetét osszuk meg ma, aki kizárta magát (becsapódott ajtó esete). Sajnos a telefonja is benn maradt a lakásban, így a mi telefonszámunk nem volt kéznél. A szomszédra bízta magát, aki keresett egy „ajtónyitás” címszóra megjelenő céget.

A helyszínen a „szakember” vadállat módjára szétbarmolta az ajtót, tönkretette a zárbetétet, letörte a pajzsot, és egyéb sérüléseket, karcolásokat ejtett az ajtó faborításán. Mikor az ügyfél rákérdezett, erre nincs-e valami más mód, azt válaszolta nincs, majd (számla nélkül) zsebre vágott 45.000 forintot és eljött.

Nos, mindig van más megoldás! Ha az ügyfél úgy érzi, neki nem jó, amit a szakember mond, vagy csinál, igenis le kell állítani, vagy el lehet őt küldeni. Mindig meg lehet kérdezni más szolgáltatókat, hogy hogyan nyitnak ki egy becsapódott ajtót. Nem szabad hagyni, hogy az orrunknál fogva vezessenek, inkább kérdezzünk meg másik, 3-4-6 céget is, hogy mik a lehetőségek. Nem szabad kétségbeesni és rögtön bepánikolni, hiszen nem a világ dőlt össze! A lehetőségekhez mérten higgadtan és józan paraszti ésszel kell gondolkodni!

Sajnos nem ez az első eset, hogy ilyen hívást kapunk, szinte minden héten van egy ilyen megkeresésünk, hogy más után kell helyreállítást végezni.

Egy a lényeg, ha sérülést okoznak az ajtón, az nem elfogadható! Ha még a zár sérül, az hagyján, zárcserével megoldható a probléma, de az ajtónak minden esetben épnek kell maradnia! Aki ezt nem tudja garantálni, azt el kell küldeni! Mindig van más megoldás, ne engedjék félrevezetni magukat!

2017.03.27.