Zárszerviz, zárcsere munka megrendelésének menete

Mai írásunkban a zárcsere megrendelésének menetét szeretném kicsit részletesebben taglalni, mert bármilyen furcsa, erre is szükség van. Hiszen nem mindenkinek egyértelmű, hogy hogyan működnek mennek a dolgok a zárszerviz szolgáltatóknál. Részletesebben kitérnénk az e-mailben történő megkeresésekre is, mert itt még van bőven pótolnivaló. Kérem tartson velünk!

Mivel egy zárszerviz szolgáltató azonnali, vagy pár órán belüli gyors megoldásokat kínál az ügyfeleinek, így a leggyakoribb megkeresés telefonon keresztül történik. Egyébként ez a legjobb és legegyszerűbb módja a velük történő kommunikációnak, elvégre a kérdéseket azonnal fel tudjuk tenni, és amennyiben az ügyfél az ajtó előtt tartózkodik, tud is rájuk rögtön válaszolni. Ez azért fontos, mert így pontos árat tudunk vonni mondani a zárcsere szolgáltatásra, és nem lesznek félreértések a helyszínen, hogy csak egy sima zárcseréről volt szó, de egyébként meg egy olasz biztonsági trezorzár van az ajtóban, és esetleg nem arra mondtuk az árat. Az ilyen félreértéseket mindig jobb elkerülni, és a részleteket még a megrendelés előtt tisztázni. Mi legalábbis ezen az állásponton vagyunk.

Tehát amikor felhívnak minket ügyfélszolgálati telefonszámaink valamelyikén, akkor a kolléga kérdéseket fog feltenni a probléma, az ajtó, illetve a benne lévő zár, zárbetét beazonosítására. Többnyire zárjavítással nem foglalkozunk, a mai fogyasztói társadalmunkban erre nincs is lehetőség. Arról már nem is beszélve, hogy a költségek szintén magasak lehetnek ilyenkor, illetve a javításra garanciát vállalni nem lehet. Akkor minek legyen egy régi zár az ajtóban, ha lehetne benne egy új? Ráadásul garanciával, tehát ha valami baja lenne, azt ingyen cseréljük.

Tehát miután a telefonban az ügyfél közölte a problémáját és mi beazonosítottuk a cserélendő zárat, akkor pontos árat mondunk a munka elvégzésére. Az áraink minden esetben bruttó árak, tartalmazzák a beszerelt anyagköltséget, a munkadíjunkat és az áfát.  Árainkra nem tevődik rá semmi extra költség, de ha mégis, kollégánk a telefonos egyeztetés közben rögtön mondja ezt. Amennyiben az ügyfél elfogadja az árajánlatot, akkor az időpont egyeztetés következik. Általában aznap tudunk munkát vállalni, vagy legkésőbb másnapi munkavállalással elvégezzük az ügyfélnek a kért zárszerviz szolgáltatást. Ha valakinek azonnal van szüksége pl. ajtónyitásra, akkor megpróbálunk a lehető leghamarabb a helyszínre érkezni, ám ha kollégáink a város másik végében tartózkodnak, akkor ennek van egy idő vonzata. Ha valaki azt várja, hogy a telefonos beszélgetéstől számítva 15-20 percen belül érkezzen valaki a helyszínre, akkor abban valószínűleg nem fogunk tudni segíteni.

Az időpont egyeztetés után a szerelő kolléga a megbeszélt időpontban a helyszínen elvégzi a kért szolgáltatást, a munka elvégzése után minden esetben számlát állít ki.

Az e-mailben történt megkeresések kicsit másképp zajlanak. Ezzel sincs semmi probléma, csak általában az e-mailben történt megkereséskor az ügyfél semmilyen információt nem ad ki, amire pedig szükség lenne, maximum a kerületet és hogy cserét szeretne. Erre nem nagyon tudunk mit mondani. Fontos lenne a zárat vagy az ajtót legalább beazonosítani. Ilyenkor nagyon is célszerű küldeni magáról az ajtóról pl. kívülről vagy belülről egy fotót, illetve az ajtó éléről, onnan ahol a zárnak a nyelve kijön, hogy lássuk pontosan milyen zárszerkezet van az ajtóban és ez alapján tudjunk önöknek árat mondani. Ezek hiányában semmilyen konkrétumot nem tudunk mondani, mivel nem tudjuk, hogy miről van szó. Úgyhogy kérjük, erre figyeljenek oda!

Felhívjuk továbbá tisztelt olvasóink figyelmét, hogy az új, uniós GDPR adatvédelmi törvényeknek megfelelően, az e-mailben történő megkereséseket, kérdéseket feltevő, árajánlatokat kérő e-maileket maximum 30 napig áll módunkban tárolni.

Főleg azokat fogjuk a rendelet alapján törölni, amelyekre semmilyen választ, vagy további reakciót nem kaptunk a kérdezőtől. Fentiek alapján gyorsszerviz cégünk egyszerűbb megoldásnak és kommunikációs formának tartja a telefonos megkereséseket. Egy 5 perces telefonbeszélgetés alkalmával pontosan be tudjuk azonosítani a cserélendő zárat, vagy magát az ajtót.