Fizetési módok

zárszerviz, zárszerelő, zárcsere, zárszerelésMai írásunkban egy kicsit kitérünk a fizetési módokra, amellyel a zárszerviz szolgáltatás, zárcsere, zárszerelés vagy ajtónyitás költségét ki lehet egyenlíteni.

Az első és legfontosabb tudnivaló, hogy minden egyes telefonbeszélgetés alkalmával, diszpécser kollégánk tájékoztatja az ügyfelet a megrendelt zárszerviz szolgáltatás költségéről. A megrendelésnél, cím-egyeztetésnél mindezt megerősítjük. A költség utólag soha nem módosul, és extra- vagy rejtett költség nem tevődik rá! A diszpécser szakember feladata a megrendelt munka olyan szintű beazonosítása, hogy arra pontos összeget tudjunk mondani. Amennyiben erre bármilyen oknál fogva nincs lehetőség (pl. az ügyfél még azzal sincs tisztában, hogy műanyag vagy fémajtóról beszélünk), akkor körülbelüli, ún. tól-ig árat mondunk. Ezután ki-ki eldöntheti, hogy kéri-e a szolgáltatást vagy sem.

Készpénzes fizetés

Cégünk zárszerelő szakembere a munka elvégzése után a helyszínen kiállít egy készpénzfizetési számlát. Ennek ellenében történik a fizetés – készpénzzel. Az összeg készpénzben való rendelkezésére állásról az ügyfélnek kell gondoskodnia.

Cégünk kizárólag készpénzfizetést tud elfogadni. Ez egyébként a lakosság, a magánszemélyek részéről még soha nem jelentett problémát. Minden ember tisztában van azzal, hogy az elvégzett szolgáltatást rögtön ki kell fizetni.

Átutalás

Mint fent említettük, az átutalás magánszemélyek részéről nem is igazán merül fel, ez inkább a cégekre jellemző.

Mi nem dolgozunk átutalással. A teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy van egy-két régi ügyfelünk, akikkel már kialakult a teljes bizalom, így számukra állítunk ki átutalásos számlát. Ők általában rendszeresen veszik igénybe a szolgáltatásunkat, nem esnek késedelembe a fizetéssel, és nagyobb volumenű munkákat rendelnek meg tőlünk.

Idegen vállalkozásoknak azonban erre nem biztosítunk lehetőséget. Minden cégnél van házi pénztár, abból a mi szolgáltatásunk díját lehet fedezni.

Miért csak készpénz?

Természetesen és sajnos vannak rossz tapasztalataink. Ezért hoztuk meg ezt a döntést. Mi elvégzünk egy szolgáltatást a legjobb tudásunk szerint, a felhasznált zárak, zárbetétek csakis minőségi termékek, a helyszínre megyünk, szerelünk, cserélünk, nyitunk, zárunk. Nagyon nem szeretünk a saját pénzünkért könyörögni, vagy az után futni, mert bizony gyakran csúsznak a 8 napos fizetési határidőkkel. Abszolút nem tartjuk korrektnek ezt a hozzáállást, a mi álláspontunk szerint mi már befektettük a munkát, megvásároltuk és kifizettük a felhasznált anyagokat, így nem szeretnénk idegeneknek semmit sem hitelezni, még 8 napig sem, hiszen nem vagyunk pénzintézet.

Száz szónak is egy a vége, cégünknél a helyszínen kell kifizetni az ellenértéket, készpénzben, forintban. Pénzváltók sem vagyunk, így sem az eurót, sem a dollárt és egyéb más valutát elfogadni nem áll módunkban!

Természetesen, újfent kihangsúlyozzuk, hogy mind az árról, mind a fizetési módról már az előzetes telefonbeszélgetés során tájékoztatunk mindenkit. Így nem lesznek félreértések, sem pedig rossz szájíz. Amennyiben az ügyfél mégis ragaszkodik az átutalásos fizetéshez, úgy sajnos nem tudunk neki helyszíni zárszerviz szolgáltatást nyújtani.

2017.05.05.