A mai napon elég érdekes telefonbeszélgetésben volt részünk egy ügyféllel.
A lényeg, hogy postaládazárat szeretett volna vásárolni (értékesítéssel külön mi nem foglalkozunk, csak zárcsere szolgáltatással). Persze volt már nála kint egy zárszervizes kolléga, aki a postaládazárat kiszedte a helyéről, majd közölte, hogy neki ilyen nincs és faképnél hagyta az ügyfelet.
Gondolom az ügyfélnek ezután már meg volt a véleménye a zárszerviz szolgáltatókról, így irritált hangon azzal indított a telefonban, hogy mi milyen gyakran nézzük az e-maileket. Részemről mindennap, naponta kb. 50-szer, de persze pont nem voltam gép előtt, de már néztem is a telefonomon, mert a kedves ügyfél mellékelt egy fotót is.
Mondtam, hogy nincs ebben semmi különös, természetesen kicseréljük a postaládazárat, ennek költsége kompletten, bruttó 16.800 Ft. Erre kiakadt.
Nos, ez egy szolgáltatás a részünkről. A zárakat raktárkészleten tartjuk a szervizautóban, nem is egyfajtát. A helyszínre megyünk, kicseréljük. Szolgáltatunk, gyorsak vagyunk, garanciálisak, számlaképesek. Nem a vállunkat vonogatjuk, és nem hagyjuk ott az ügyfelet azzal, hogy nekünk ilyen nincs.
Akit érdekel a szolgáltatás, az megrendeli, akit nem, az meg koslathat a postaládazár után, érdeklődhet telefonon és e-mailben, majd utazhat órákat, veheti meg és szerelheti be. Gyakorlatilag ennyi a történet. Nem kell mindenhez és mindenáron kommentet fűzni.
2017.04.13.